reklama

O2 Fér vs. Podľa seba 1 (40min. + 0,06€/min.)

Porovnanie O2 Fér a najlacnejšieho "Podľa seba" paušálu od T-mobile. 108 minút je hranica, výhodnosti toho či onoho programu. Možno to niekomu pomôže pri rozhodovaní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

Končí mi paušal u T-mobile, kde som mal 120 minút do všetkých sietí za 11,80 € mesačne. Celkom fajn cena. Vysoká je však cena po prevolaní voľných minút, 0,232€/minútu.

Teraz premýšlam ako ďalej. Nový telefón nechcem. Zaujímajú ma volania do všetkých domácich sietí a chcem ich mať čo najlacnejšie. Porovnal som teda O2 "Fér" a T-mobile "Podľa seba 1".

Pri O2 je to jednoduché. Minúta stojí 0,13€/min.

"Podľa seba 1" stojí 9,99€ mesačne a bez telefónu si môžem zobrať 2 balíčky. Vybral som teda 40 voľných minút do všetkých sietí + balík volaní 0,06€/minúta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A výsledok?

Vyššie spomínaná konfigurácia balíčkov T-mobile bude lacnejšia ako O2 Fér v mesiaci, keď pretelefonujem viac ako 108 minút. A naopak O2 sa oplatí, keď to bude menej ako 108 minút.

Je to čisto porovnanie osobných potrieb, bez ohľadu na cenu SMS, MMS, dát, atď. Na zváženie mi ostali náklady so zmenou operátora a 2 ročná viazanosť u T-mobile.

Svetozár Koctúr

Svetozár Koctúr

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To som ja. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu